مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
راهنمای خرید بهترین ماشین ریش تراش سال 2020

این که آیا شما اولین ریش تراش برقی خود را خریداری می کنید یا از مدل قدیمی تری به روز می کنید ، پیمایش بین مجموعه وسیعی از مدل ها و مدل های موجود می تواند ذهن آزار باشد. اما وحشت نکنید - ریش تراش برقی 101 ما اینجاست تا به شما کمک کند تصمیم بگیرید کدام ویژگی ها برای شما مهمتر است و به شما کمک می کند تا گزینه های خود را محدود کنید. روتاری یا فویل؟ مرطوب یا خشک؟ نیرو یا قابل شارژ؟ خواندن را ادامه دهید تا بهترین گزینه برای شما پیدا شود!


نحوه انتخاب ریش تراش برقی
تمیز کردن تراش برقی
به برخی توصیه های اضافی احتیاج دارید؟ تیم متخصص ما برای کمک به شما در یافتن ریش تراش برقی مناسب شما آماده هستند - فقط با ما تماس بگیرید.

ام تجاری
چندین بازیکن بزرگ در بازار اصلاح برقی وجود دارد. فیلیپس ، براون ، پاناسونیک و رمینگتون را به عنوان معروف ترین ها معرفی می کنند. وقتی نوبت به تراشیدن چیزی به اندازه چهره شما می رسد ، ما همیشه توصیه می کنیم یک مارک معتبر و معتبر را انتخاب کنید و ما مفتخریم که بیشترین انتخاب تراشنده های مارک دار را بصورت آنلاین در اختیار شما قرار دهیم.

عموماً مردان از یک مارک تجاری برتری دارند و این عمدتا به ترجیح شخصی مربوط می شود. به عنوان یک قاعده کلی ، وقتی صحبت از تراشنده های چرخشی است ، فیلیپس رهبر بازار است ، در حالی که براون بازیگر اصلی برای تراشنده های فویل است.

راهنمای خرید ریش تراش برقی Philips و راهنمای خرید ریش تراش برقی Braun ما را بررسی کنید.

فویل در مقابل روتاری
تراش های برقی در یکی از دو دسته قرار می گیرند. دوار و فویل. یک ریش تراش فویل از یک فویل فلزی نازک و خمیده ساخته شده است که یک تیغه برش را می پوشاند. هنگام حرکت به جلو و عقب ، فویل بر روی محوطه های صورت شما می چرخد در حالی که تیغه در اثر فویل سوراخ شده لبه ها را قطع می کند. اگر شما ریش کوتاهتر و باریک تری دارید و می خواهید به ریش تراش نزدیک نزدیک شوید ، هر روز ریش تراش فویل عالی است. آنها همچنین مورد حمایت مردانی با پوست لطیف و حساس هستند که مستعد سوختن تیغ هستند زیرا تمایل به خشن تر شدن پوست ندارند. اگر از پوست حساس رنج می برید ، به تکنیک خود توجه زیادی داشته باشید و از یک محصول آماده سازی اصلاح کننده ریش تراش برای محافظت از پوست خود استفاده کرده و به جلوگیری از سوزش کمک می کنید.

از طرف دیگر یک ریش تراش چرخ دار دارای سه یا چهار سر گرد است که به راحتی با یک حرکت دایره ای در اطراف ویژگی های شما حرکت می کند. برش ها هنگام حرکت روی صورت ، برش موها به زیر سر می چرخند. تراشنده های چرخشی معمولاً آقایانی را با بندهای کمی طولانی تر که نمی خواهند هر روز تراشیده شوند ، مناسب می کند. آنها همچنین در مردان با تراکم ریش متوسط و درشت و پوستی سخت تر موثر هستند.

شارژ
ریش تراش برقی می تواند به صورت برق ، باتری یا قابل شارژ باشد و گزینه ای که برای آن پیش می روید احتمالاً به سبک زندگی شما بستگی دارد. ریش تراشهای قابل شارژ برای استفاده در حین حرکت ایده آل هستند ، انعطاف پذیری و راحتی لازم برای تراشیدن در هر نقطه ، در هر زمان ، با این حال ، اگر باتری بیشتری در شارژ مجدد داشته باشد ممکن است عمر باتری شود. تعدادی تراشنده مسافرتی با باتری در بازار وجود دارد. این موارد برای استفاده های گاه به گاه عالی هستند اما برای اصلاح منظم تر مقرون به صرفه نیستند زیرا هزینه باتری ها به زودی جمع می شوند.

مرطوب در مقابل خشک
یکی دیگر از تصمیمات مهم اصلاح مو در مقابل تراشیدن خشک است. تراشیدن خشک بسیار سریع و تمیز است ، بنابراین نهایی در اصلاح آسان است و بسیاری از مردان سرعت و راحتی یک ریش تراش برقی خشک را ترجیح می دهند. علاوه بر استفاده خشک ، برخی از تراشنده های برقی نیز می توانند به صورت مرطوب استفاده شوند ، با استفاده از ژل اصلاح یا کف برای هر دو جهان بهترین استفاده را می کنند. بعضی از آنها حتی می توانند در حمام گرفته شوند ، اگرچه ما توصیه نمی کنیم آنها را به طور کامل غوطه ور کنید. به طور خاص پاناسونیک فناوری فوق العاده مرطوب و خشک را ارائه می دهد.

همیشه قبل از خیس کردن ریش تراش ، دستورالعمل های سازنده را بخوانید ، زیرا همه آنها برای استفاده در این روش مناسب نیستند.

دستی تمیز کردن و ایستگاه های شارژ دستی در مقابل
تمیز کردن یکی از اجزای اساسی روال مراقبت و مراقبت از ریش تراش برقی شماست و باید بعد از هر بار استفاده از ریش تراش خود را تمیز کنید. اگر مرتباً این کار را انجام دهید کار سریع است و کار بزرگی نیست ، اما برخی از مردان فقط وقت و تمایل ندارند. مدل های پیشرفته تر ریش تراش با ساخته های خود در ایستگاه های تمیز کردن و شارژ وجود دارد تا بتوانند خود را تمیز کنند. به سادگی ریش تراش خود را درون واحد پایه قرار دهید و آن را بگذارید تا جادو شود. این یک روش بدون دردسر برای تمیز و بهداشتی ریش تراش است. با این حال شما باید کاری کنید که مایع تمیز کردن را جایگزین کنید یا کارتریج های تمیز کننده را هر از گاهی تعویض کنید ، بنابراین هزینه اضافی نیز وجود دارد.

بودجه
امتیاز قیمت در تراشنده های برقی بسیار متفاوت است. یک ریش تراش برقی با کیفیت بین 50 تا 300 پوند شما را به جایی برگرداند. ارزش آن را دارد به همان اندازه که می توانید هزینه کنید ، زیرا یک ریش تراش با کیفیت که سالها سال از آن مراقبت می کند ، هزینه خواهد کرد. با گفتن این نکته ، با توجه به اینکه پیشرفتهای برجسته به دامنه های کم هزینه تر تبدیل شده اند ، همه مارک های اصلی گزینه های خوبی در همه نقاط قیمت دارند و پیشنهاد ما بدون در نظر گرفتن بودجه شما دارای خریدهای عالی است. فراموش نکنید که قیمت قطعات یدکی و تیغه های تعویض را در ذهن داشته باشید. اطمینان حاصل کنید که هزینه عملکرد ریش تراش شما به درستی در بودجه کلی شما متناسب است.

برای شروع آماده هستید؟ بهترین تراشندگان برقی ما را در رده بندی و رتبه بندی کنید

.

لیستی از پرفروش ترین برنده های برقی ما ، که به براکت های قیمت محبوب تقسیم شده است. این روش عالی برای اطمینان از تمرکز شما بر روی مدلهایی است که مشتری دیگر بهترین گزینه را در هر محدوده قیمت در نظر گرفته است.

هر ریش تراش برقی متفاوت است اما همیشه همان قوانین اساسی اعمال می شوند. بهترین راه برای اطمینان از تراشیدن نزدیک و راحت هر روز انتخاب یک ریش تراش با کیفیت ، استفاده صحیح از آن و مراقبت از آن است. طول می کشد تا پوست خود را به یک روش جدید اصلاح اصلاح کند ، بنابراین به آن زمان بدهید و ماندگار باشید. اما اگر ریش تراش واقعاً مناسب شما نیست ، در سکوت رنج نخواهید برد. بیشتر مارک های پیشرو خط مشی بازده ارائه می دهند ، بنابراین اگر هنوز هم بعد از چند هفته تلاش می کنید ، با ما تماس بگیرید.

منبع

تعداد بازدید از این مطلب: 574
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1