مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
نحوه استفاده از فناوری به عنوان روزنامه نگار

روزنامه نگاری از زمان شروع عصر اینترنت و استفاده از تلفن های هوشمند و فیلم ها برای مستندسازی اخبار به عنوان اتفاقات مختلف ، تغییرات بسیاری را پشت سر گذاشته است. در حالی که سلامت مالی روزنامه ها زیر سؤال است ، روزنامه نگاران برای بهبود شغل خود و ارائه اخبار دقیق باید در آغوش اینترنت باشند و در حاشیه فناوری بمانند. با ظهور رسانه های دیجیتال ، مدارس روزنامه نگاری شیوه دستیابی به داستان پردازی را تغییر می دهند. استفاده از فناوری به عنوان کمک به روزنامه نگاری اخلاقی ، دستوری و مؤثر بسیار مهم است. در این مقاله نحوه استفاده از فناوری به عنوان روزنامه نگار به شما گفته خواهد شد.

فناوری در مطالعات روزنامه نگاری
تصویری با عنوان تبدیل به یک میلیونر مرحله 2
1
آموزش خوبی در گرامر ، ساختار ، منابع ، بررسی حقایق و سایر قوانین روزنامه نگاری کسب کنید. نوشتن و عکاسی با کیفیت خوب هنوز هم در دنیای روزنامه نگاری ارزش دارد. باید از فناوری برای تقویت مبانی قبلاً فهمیده روزنامه نگاری اخلاقی استفاده شود.
روزنامه نگاری و نوشتن شغل بسیار رقابتی هستند. کیفیت روزنامه نگاری و سرسختی شما برای بدست آوردن منابع خوب و نوشتن مقالات قانع کننده به شما امکان می دهد پول بیشتری برای مقالات خود دریافت کنید. همچنین در صورت اخذ مدرک روزنامه نگاری ، هنوز هم احتمالاً می توانید برای یک شرکت خبری شغل پیدا کنید.
برای تحصیل در فناوری اینترنت (IT) ، عکاسی یا فیلمبرداری همراه با مدرک روزنامه نگاری خود انتخاب کنید. این ممکن است به شما در رسیدن به شغل کمک کند ، یا به شما کمک می کند تا با تغییر روزنامه نگاری ، از خط منحرف بمانید.
تصویر با عنوان بنویسید طرح بیوگرافی مرحله 2
2
از فناوری به عنوان یک ابزار تحقیق استفاده کنید. بیشتر کتابخانه های بزرگ دارای مجموعه های دیجیتالی عکس ، اخبار و سایر موارد هستند. طیف وسیعی از فناوری ، از میکرو فیش گرفته تا یک مجموعه دیجیتالی حاشیه نویسی از مقالات ، کتاب ها و موارد دیگر گسترده است.
برای استفاده از بسیاری از بانکهای اطلاعاتی آنلاین و میکرو ممکن است شما نیاز به پرداخت و یا گرفتن حساب کاربری داشته باشید. برخی از مواد فقط در داخل کتابخانه قابل استفاده است.
تصویر با عنوان بنویسید طرح بیوگرافی مرحله 9
3
توانایی های داستان گویی دیجیتال خود را توسعه دهید. این موضوع اکنون بخشی از بسیاری از مدارس روزنامه نگاری است. شما باید بخشی از داستان خود را از اینترنت ، فیلم و عکس ها در آغوش بگیرید ، زیرا کسانی که به تمام این رسانه ها تسلط دارند ، بیشتر منتشر می شوند.
تصویر با عنوان ارسال یک پیشنهاد کمک هزینه مرحله 2
4
دوره های اخلاق روزنامه نگاری را پشت سر بگذارید. با رسوایی هک کردن تلفن از سال 2011 ، چشم اندازهای جدیدی در نظر گرفته می شود که چگونه می توان از این فناوری برای سرقت اطلاعات استفاده کرد. هک شدن و راه های دیگر برای بدست آوردن اطلاعات ، آنها را به منابع معتبری تبدیل نمی کند و عواقب جدی برای روزنامه نگاران که از این تاکتیک ها استفاده می کنند ، به وجود می آید.
تصویر با عنوان ارسال یک پیشنهاد کمک هزینه مرحله 4
5
درک کنید که بیشتر مقالات در اینترنت منتشر خواهند شد. حتی اگر برای روزنامه یا مجله ای بنویسید یا عکاسی کنید ، محتوای شما به بخشی از محتوای آنلاین آن شرکت تبدیل می شود. برخی از محتوا را می توان به صورت رایگان توزیع کرد ، و برخی از محتوا نیاز به اشتراک در افراد دارد.

روش
2
استفاده از فناوری برای تقویت روزنامه نگاری
تصویر با عنوان سرگرمی رایانه ای مرحله 24
1
حساب های توییتر و فیس بوک ایجاد کنید تا با "موضوعات گرایش" در تماس باشید. این موارد اغلب قبل از اینکه شخصی چیزی را در صفحه رسانه های اجتماعی خود ارسال کند ، با علامت هش "#" مشخص شده است. می توانید اخبار را دنبال کنید و ببینید که چگونه این امر بر مردم تأثیر می گذارد.
تصویری با عنوان شماره تلفن همراه ردیابی مرحله 6
2
از افزایش تعداد حسابهای دست اول بهره مند شوید. مردم از تلفن های همراه و دوربین های خود برای مستندسازی اخبار از هر اتفاقی استفاده می کنند. برای ردیابی این حساب ها می توانید از تکنیک های تحقیق قدیمی استفاده کرده و اخبار خود را مستقیماً از شاهدان عینی دریافت کنید.
تصویر با عنوان تبدیل شدن به یک مدل ریزه در مرحله 5
3
بخش "نظرات" مقالات دیجیتالی خود را در آغوش بگیرید. در 1 زمان ، روزنامه ها ممکن است سرمقاله هایی را نوشتند یا خوانندگان نامه هایی را به ویرایشگر مقاله می نوشتند. اکنون تقریباً هر کسی می تواند نظر خود را در مورد قطعه شما بنویسد.
در بسیاری از موارد ، هرچه نظرات بیشتری در مورد مقاله خود داشته باشید ، بیشتر متناسب با آنچه امروزه برای خوانندگان مهم است ، خواهد بود. داشتن یک ناظر خوب در اینترنت بسیار مهم است ، تا اطمینان حاصل شود که نظرات نامناسب برداشته می شوند تا مقاله شما به اشتراک گذاشته شود.
تصویر با عنوان ارسال یک بلاگ پست مرحله 16
4
برای دسترسی به منابع باکیفیت ، هزینه پرداخت کنید. اگرچه بیشتر افراد اطلاعات خود را در مورد ویکی پدیا تحقیق می کنند ، اما برای دسترسی به یک ژورنالپست برای دسترسی به مجلات حرفه ای یا علمی ، دائرyclالمعارف های با کیفیت ، مطالب سرشماری و موارد دیگر مهم است. گوش دادن به منابع به استناد یا تحقیق در مورد پایگاه داده های آنلاین را قطع نکنید.
دلیلی وجود دارد كه بسیاری از منابع با كیفیت بالا باعث می شوند كه اشتراك بپردازید یا اشتراك كنید. آنها ارزش اطلاعات با کیفیت خوب را درک می کنند. ممکن است بتوانید آن را به عنوان بخشی از هزینه های شغلی خود هزینه کنید.
تصویر با عنوان سرگرمی رایانه ای مرحله 36
5
وب سایت خود را ایجاد کنید که کار شما را ارتقا بخشد. می توانید کار خود را ارسال کنید یا پیوندهایی به آن دهید. وبلاگ نویسی درباره روزنامه نگاری یا روزنامه نگاری در وب سایت شما ممکن است شما را به یک روزنامه نگار با بازاری تبدیل کند.
تصویری با عنوان ارسال یک بلاگ ارسال مرحله 10
6
در نحوه تهیه خبر خلاق باشید. منابع ویدیویی یا عکسها و همچنین حسابهای دست اول را جمع کنید. روزنامه نگاری در حال تغییر است ، به این معنی که می توانید در راس راه جدیدی برای ارائه اخبار آنلاین باشید

https://www.wikihow.com/Use-Technology-as-a-Journalist

تعداد بازدید از این مطلب: 510
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1