مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
راهنمای خرید ساعت هوشمند: همه چیز شما باید بدانید

این راهنمای خرید ساعت هوشمند تمام فاکتورهای مختلفی را که باید در تصمیم گیری در مورد اینکه آیا اپل واچ ، Fitbit یا پیشنهادات سایر سازندگان پوشیدنی برتر در نظر گرفته اید ، در اختیار شما قرار می دهد.

بهترین ساعت های هوشمند ما تست شده همه به خودی خود عالی هستند ، اما همه آنها یک اندازه نیست. از مارک های بزرگ فناوری مانند اپل ، سامسونگ و Fitbit گرفته تا ساعت سازان سنتی مانند Tag Heuer و Fossil ، ده ها شرکت دارای ساعت های هوشمند هستند که نوتیفیکیشن ها ، برنامه ها و موارد دیگر را به مچ دست شما تحویل می دهند. حالت های آینده مانند اپل واچ 6 و سامسونگ گلکسی ساعت 3 باعث افزایش قابلیت ها می شود.

بیشتر: 5 مورد که سامسونگ گلکسی ساعت 3 به اپل واچ 6 احتیاج دارد

بهترین ردیاب های بدنسازی که آزمایش کرده ایم ، رتبه بندی شده اند
در بودجه؟ در اینجا بهترین ردیاب های بدنسازی ارزان قیمت وجود دارد
اگرچه ویژگی ها و طراحی ها متفاوت است ، ساعت های هوشمند می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند و زبانه های بهتری را برای سلامتی خود حفظ کنند. بیشتر آنها معیارهای تناسب اندام داخلی مانند سنسور ضربان قلب و GPS دارند. برخی می توانند به عنوان یک پسوند گوشی شما عمل کنند ، در حالی که برخی دیگر مانند دستگاه های بهداشتی محور مانند Fitbit Versa 2 و Samsung Galaxy Watch Active 2 به بازار عرضه می شوند.

فیلم های تبلیغاتی را برای شما توصیه کرد ...

video playingTom's Take: راهنمای خرید تلفن هوشمند
تماشای سازندگان بازی بهترین راهنمای Tom Tom's ...
سازندگان بازی 18/06 / 18Watch برنده جایزه راهنمای بهترین بازی E3 2018 Tom Tom's Guide
Fitbit Ionic نگاه اول: Fitbit هدف از اپل است ...
29/08 / 17Fitbit Ionic نگاه اول: Fitbit در Apple با ساعت هوشمند جدیدی در Apple شرکت می کند
نگاه اول به ماساژور شخصی Osé | ...
10/01/20 نگاه اول به ماساژور شخصی Osé | راهنمای تام در CES 2020
دستی با آینه هوشمند Poseidon | ...
10/01/20 دستی با آینه هوشمند Poseidon | راهنمای تام در CES 2020
ابتدا نگاهی به Delta Guardian XO | تام ...
10/01/20 نگاه اول به Delta Guardian XO | راهنمای تام در CES 2020
برخی ساعت های هوشمند مانند Apple Watch Series 3 و Apple Watch Series 5 حتی به طور مستقل از یک تلفن کار می کنند. اما اگر چیزی را می خواهید که اعلان های شما را مختل کند ، ممکن است یکی از بهترین ردیاب های بدنسازی برای شما بهتر باشد.

ما همچنین چندین گزینه مقرون به صرفه را مرور کرده ایم تا ببینیم کدام یک از بهترین ساعت های هوشمند ارزان قیمت هستند. بنابراین ، چه در بودجه ، چه اهداف تناسب اندام خاصی داشته باشید یا می خواهید تولیدی بیشتری داشته باشید ، در اینجا یک راهنمای خرید ساعت هوشمند برای تعیین کدامیک پوشیدنی باید بدست آید.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: نکات سریع
بدون تأیید اینکه با تلفن هوشمند شما کار خواهد کرد ، ساعت هوشمند خریداری نکنید. به عنوان مثال ، ساعتهای اپل فقط با آیفون کار می کنند. پلتفرم Wear OS Google و ساعتهای Tizen سامسونگ با تلفن های اندرویدی و آیفون ها کار خواهند کرد ، اما از ویژگی های کمتری نسبت به استفاده از آنها با دستگاه های Android برخوردار هستند.
اگر یک تناسب اندام هستید ، یک ساعت با سنسور ضربان قلب و GPS (برای ردیابی عملکردهای خود) انتخاب کنید.
هنگام خرید به عمر باتری دارای امتیاز توجه کنید. ساعتهای هوشمند هیبریدی که بیشتر شبیه به ساعتهای آنالوگ هستند ، طولانی ترین عمر باتری را دارند ، اما صفحه لمسی ندارند.
بررسی کنید که بند یا سگک بند بند ساعت استفاده ای آسان و قابل تعویض دارد. همچنین اطمینان حاصل کنید که یافتن باندهای جایگزین برای شما آسان است.
انتخاب برنامه ها یک عامل است ، اما به اندازه سازگاری ، طراحی و سایر ویژگی ها اهمیتی ندارد.
بهترین معاملات امروز ساعت اپل
ullu بند ساعت اپل برای ...
آمازون

93.31 دلار
چشم انداز
کاهش قیمت
اپل واچ سری 3 (GPS ، ...
آمازون

199 دلار
169 دلار
چشم انداز
ما روزانه بیش از 130 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم
راهنمای خرید ساعت هوشمند: سازگاری سیستم عامل و تلفن
از آنجا که بیشتر ساعت های هوشمند به گونه ای طراحی شده اند که به عنوان همراه با تلفن هوشمند شما باشند ، سازگاری دستگاه از اهمیت بالایی برخوردار است. به عنوان مثال ، Galaxy Watch Tizen و Galaxy Watch Active 2 سامسونگ با چندین گوشی اندرویدی و همچنین آیفون کار می کنند. اگرچه توجه داشته باشید استفاده از این ساعتها با یک دستگاه Android و به ویژه یک سامسونگ ساده تر است.

Fibit Versa 2 همانند گوشی های آندروید همانند تلفن های اندرویدی کار می کند. صاحبان تلفن Android دارای یک ویژگی اضافی هستند: پاسخ سریع به پیام های متنی ورودی.

سیستم عامل Wear Google روی ساعتهای هوشمند از Fossil ، LG ، هواوی و دیگران اجرا می شود. این بیشتر با تلفن های هوشمند آندروید سازگار است ، اگرچه برخی با ویژگی های محدود با آیفون کار می کنند. Google بررسی راحت بودن تلفن هوشمند شما را آسان می کند: فقط کافی است از مرورگر تلفن هوشمند خود به g.co/WearCheck بروید.

ساعت اپل اعتبار: Lukas Gojda / Shutterstock (اعتبار تصویر: ساعت اپل. اعتبار: Lukas Gojda / Shutterstock)
جای تعجب نیست که Apple Watch فقط با آیفون کار می کند. برنامه از پیش نصب شده اپل واچ برای آیفون جایی است که می توانید فروشگاه App watchOS را پیدا کنید. در آنجا می توانید نسخه های تماشای برنامه های موردعلاقه iOS خود را نصب کرده یا موارد جدیدی را پیدا کنید: این فروشگاه از همه بازی ها گرفته تا برنامه های ردیابی تناسب اندام گرفته تا برنامه های کاربردی بیشترین بهره وری شما را نشان می دهد تا بتوانید اعلان های Slack را دریافت کنید یا کارت های Trello را ببینید.

خط پایین ، ساعت هوشمند خریداری نکنید مگر اینکه بدانید که با تلفن هوشمند خود کار خواهد کرد.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: OLED در مقابل LCD Displa

ی

اکثر ساعت های هوشمند از یک صفحه نمایش LCD رنگارنگ یا صفحه نمایش AMOLED استفاده می کنند ، که به شما امکان می دهد عکس ها ، برنامه ها و سایر محتواها را با رنگی غنی تر مشاهده کنید و روشن تر به نظر برسید. تجارت باتری کوتاهتر است ، اما سازندگان ساعت هوشمند در حال بهبود کارایی دستگاه ها هستند. برخی از آنها ممکن است چند روز دوام بیاورند ، اگر چند هفته نباشند ، اما اگر می خواهید طولانی ترین استقامت را بخواهید از صفحه نمایش سیاه و سفید استفاده کنید

ساعت های هوشمند بهتر نمایشگرهای OLED واضح را به جای نمایشگرهای LCD ارائه می دهند تا بتوانند طراحی باریک تری داشته باشند. اپل اولین نمایشگر OLED خود را تولید کرد تا نسل اول اپل واچ را تا حد امکان نازک کند. اما لازم به ذکر است سامسونگ اولین ساعت هوشمند OLED ، Galaxy Gear را در سال 2013 ایجاد کرد.

بعضی اوقات اپل واچ برای حرکت به دقت نیاز دارد. اعتبار: راهنمای Jeremy Lips / Tom (اعتبار تصویر: بعضی اوقات اپل واچ برای حرکت به دقت نیاز دارد. اعتبار: جرمی لب / راهنمای تام)
راهنمای خرید ساعت هوشمند: صفحه لمسی در مقابل لمس
به نظر می رسد انتخاب یک صفحه لمسی روی ساعت هوشمند شما فاقد فکر باشد. اما انتخاب موارد در صفحه لمسی کوچکتر می تواند دشوار باشد ، و برخی از رابط های مبتنی بر حرکات بصری نیستند.

پوشیدن سیستم عامل ارائه نوتیفیکیشن های مبتنی بر کارت را انجام می دهد که می توانید با یک ضربه تند وشدید زدن به راحتی آن را رد کنید ، اما برای رسیدن به برنامه ها و گزینه های دیگر در برنامه ها تعداد زیادی کشش در آن وجود دارد. با این وجود می توانید کارتها را با لرزش مچ دست خود تغییر دهید.

اپل تصمیم گرفت تا رویکرد دسته کوچک موسیقی جاز برای اپل واچ ، یک صفحه نمایش لمسی و یک دکمه دیجیتالی و تاج دیجیتال در سمت راست ارائه دهد. برای بزرگنمایی سریع محتوا یا پیمایش می توانید از تاج استفاده کنید و صفحه از Force Touch استفاده می کند که تفاوت یک شیر و یک فشار طولانی را می داند. فشار دادن دکمه جانبی ، شما را به سمت اسکله برنامه های متداول خود می کشاند.

سامسونگ گلکسی ساعت و سامسونگ دنده 3 دارای صفحاتی هستند که شما برای چرخش در منوها می چرخید. اینها در ترکیب با لمس استفاده می شوند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: طراحی و شخصی سازی
ساعت های هوشمند بهتر انتخاب تسمه و / یا امکان تعویض آنها برای گزینه های شخص ثالث را دارند. این مهم است اگر می خواهید ظاهر دستگاه خود را شخصی کنید.

امروزه اکثر ساعت های هوشمند قبل از خرید گزینه های سفارشی سازی زیادی را ارائه می دهند. به عنوان مثال ، می توانید رنگ و مواد باند ، و همچنین رنگ چهره ، تمام رنگ و اندازه را برای ساعت هایی مانند Moto 360 و Apple Watch انتخاب کنید.

Moto 360. اعتبار: ساموئل C. رادرفورد / راهنمای تام (اعتبار تصویر: Moto 360. اعتبار: ساموئل C. رادرفورد / راهنمای تام)
به خاطر داشته باشید که راحتی بسیار زیاد است ، همچنین سهولتی که می توانید ساعت را به مچ دست خود ببندید. ما قطعاً از ساعت های هوشمند با بندهای دست و پا گیر که به باز کردن و بسته شدن نیروی زیادی احتیاج دارند جلوگیری می کنیم. خوشبختانه ، اکثر ساعتهای جدید از سگکهای استاندارد استفاده می کنند.

ساعت های هوشمند بیشتر و بیشتری در حال حاضر دارای چهره های اسپرت هستند و باعث می شود آنها بیشتر شبیه ساعتهای سنتی باشند. جدیدترها باریک تر و کوچکتر می شوند.

ساعت سازان سنتی نیز در حال پیوستن به دستگاه های Android Wear هستند که سبک یک ساعت آنالوگ را با هوشمندی سیستم عامل تماشای گوگل ترکیب می کند. Movado ، Tag Heuer ، Emporio Armani و حتی لوئیز ویتون روی دستگاه باند ساعت هوشمند با دستگاه های مد روز (و برچسب قیمت برای مطابقت) پرش کرده اند.

راهنمای خرید ساعت هوشمند: انتخاب برنامه ها
رده ساعت هوشمند در حال پخت شدن است و برخی از مدل ها اکنون صدها یا حتی هزاران برنامه دارند.

اپل واچ تا به حال گردآوری شده ترین فهرست برنامه تاکنون است و بیش از 20،000 مورد از جمله ESPN ، MapMyRun ، Uber و حتی Rosetta Stone در دسترس است. شما می توانید همه چیز را از کنترل چراغ های Philips Hue (و همه بهترین دستگاه های هوشمند هوشمند) خود انجام دهید تا ناهار را با یکپارچه سفارش دهید.

یک فروشگاه برنامه ویژه Apple Watch برای نصب آن برنامه ها در برنامه Apple Watch برای iOS وجود دارد. برای اطلاعات بیشتر درباره آنچه که انتظار دارید ، جمع بندی بهترین برنامه های Apple Watch را ببینید.

هشدارهای پرواز در مورد بنیانگذار Fossil Q. اعتبار: Jeremy Lips / Tom's Guide (اعتبار تصویر: هشدار پرواز در مورد بنیانگذار Fossil Q. اعتبار: Jeremy Lips / Tom's Guide)
Wear OS Google نیز دارای هزاران برنامه برای سیستم عامل خود بهینه شده است. شما برنامه ها را مستقیماً روی ساعت خود نصب می کنید ، نه اینکه ابتدا باید از طریق تلفن هوشمند خود بروید. سیستم عامل Wear دارای بسیاری از برنامه های مشابه است که watchOS انجام می دهد ، از جمله Lyft که امکان برنامه ریزی برای سوار شدن و WhatsApp را برای شما فراهم می کند که به شما امکان می دهد با صدای خود به پیام ها پاسخ دهید.

سایر سیستم های اختصاصی ، به ویژه سیستم عامل Tizen سامسونگ ، در بخش برنامه ها کمبود دارند. پیشنهادات Tizen در حال رشد است.

بهترین معاملات امروز Fitbit Versa 2
Fitbit Versa 2 بهداشت و ...
آمازون

169.99 دلار
چشم انداز
Fitbit Versa 2 بهداشت و ...
آمازون

169.99 دلار
چشم انداز
Fitbit - ساعت هوشمند ساعت هوشمند Versa 2 ...
دل
199.95 دلار
چشم انداز

Fitbit - Versa 2 Smartwatch -...
دل
199.95 دلار
چشم انداز

معاملات بیشتر
ما روزانه بیش از 130 میلیون محصول را با بهترین قیمت بررسی می کنیم
تناسب اندام ، ضربان قلب و GPS
همچنان که ردیاب های بدنسازی توجه خود را به خود جلب می کنند ، سازندگان ساعت هوشمند با ادغام عملکردهای نظارت بر فعالیت شروع به کار می کنند

. برخی از ساعت های هوشمند برای ردیابی فعالیت به تلفن هوشمند شما بستگی دارند ، اما حداقل آنها دارای یک گام سنج داخلی برای ردیابی مراحل هستند.

اگر قصد استفاده از ساعت هوشمند را در درجه اول برای کار کردن دارید ، ممکن است بخواهید ردیابهای تناسب اندام را با ویژگی های شبیه ساعت هوشمند مانند Fitbit Versa یا خطوط Garmin Vivoactive در نظر بگیرید ، که هر دو به شما امکان می دهند چهره ساعت را تغییر داده و اعلان ها را بخوانید. ورسا با ارائه ویژگی های سلامت زنان ، مانند امکان ورود به دوره ها و ثبت علائم ، و همچنین مقایسه چرخه شما در برابر آمارهای بهداشتی مانند خواب و فعالیت ، حتی بیشتر پیش می رود.

بیشتر دستگاه های Wear دارای مانیتور ضربان قلب هستند ، اما ما آنها را به اندازه ردیاب های مخصوص تناسب اندام مانند Fitbit Charge 4. قابل اطمینان نمی دانند. سنسور ضربان قلب اپل واچ در آزمایش ما دقیق تر عمل کرد.

علاوه بر مانیتور ضربان قلب ، برخی از مدل ها دارای GPS نیز هستند که باعث جذابیت بیشتر آنها برای کسانی که می خواهند در حال اجرا یا دوچرخه سواری در خارج از خانه باشند ، می شوند و می خواهند مسافت و سرعت آنها را ردیابی کنند. با این حال ، به خاطر داشته باشید که استفاده از GPS تأثیر قابل توجهی در عمر باتری خواهد داشت.


تماس تلفنی و پرداخت تلفن همراه
آیا می خواهید از مچ دست خود تماس برقرار کنید؟ برخی از آنها LTE داخلی دارند ، بنابراین می توانید تلفن خود را در خانه بگذارید - حداقل در تئوری. ویژگی شماره NumberSync و Verizon شماره AT & T به شما امکان می دهد از همان شماره در تلفن و ساعت استفاده کنید و تلفن شما نیازی به نزدیکی یا روشن بودن ندارد. شما باید یک برنامه داده جداگانه برای ساعت هوشمند خود بپردازید - حدود 10 دلار در هر ماه - اگر بخواهید از اتصال تلفن همراه آن استفاده کنید ، باید چیزی را در نظر بگیرید.

بسیاری از ساعت های هوشمند دارای تراشه های NFC در داخل هستند ، به این معنی که می توانید از آنها برای پرداخت هزینه استفاده کنید ، حتی بدون تلفن در این نزدیکی هست. همه مدل های Apple Watch دارای Apple Pay حتی بدون داشتن آیفون در نزدیکی یا اتصال LTE فعال هستند. ساعت های OS را اجرا کنید که از Android Pay پشتیبانی می کنند شامل LG Watch Sport ، Huawei Watch 2 و Tag Heuer Connected Modular 45. سیستم پرداخت تلفن همراه سامسونگ ، سامسونگ پرداخت ، روی همه جدیدترین مدل های خود کار می کند.

Garmin و Fitbit ، که به ساعتهای متمرکز بر تناسب اندام خود معروف هستند ، پرداختهای تلفن همراه را نیز به آخرین دستگاههای خود افزودند.

عمر باتری و شارژ آن
بیشتر ساعتهای هوشمند با صفحه نمایشهای رنگی بین یک بار شارژ (یا بعضی اوقات کمتر از یک روز) دو تا دو روز طول می کشد ، بنابراین می خواهید در نظر بگیرید که چند بار مایل به ادامه وصل کردن ساعت خود هستید.

زمانی که از آنها به عنوان تلفن استفاده می کنید ، ساعتهایی با قابلیت های صوتی دوام نخواهند داشت ، اما این انتظار می رود. اپل واچ حدود 18 ساعت استفاده مختلط را با شارژ دوام می آورد.

پایه شارژ برای Fossil Q Founder بسیار زیبا اما حجیم است. اعتبار: Jeremy Lips (اعتبار تصویر: مخفف شارژ برای Fossil Q Founder زیبا اما حجیم است. اعتبار: Jeremy Lips)
ساعتهای هوشمند هوشمند ، از جمله Apple Watch و Samsung Gear Sport ، از شارژ بی سیم استفاده می کنند ، که مناسب است: لازم نیست دستگاه خود را مستقیماً به یک شارژر وصل کنید. در عوض ، شما آن را صاف بر روی یک تکه شارژ قرار دهید.

قیمت گذاری
به استثنای دستگاه های بودجه ای از مارک های بدون نام ، اکثر ساعت های هوشمند برای دستگاه های قدیمی بین 100 دلار هزینه خواهند داشت ، در کل تا 1600 دلار برای Tag Heuer متصل شده است. بسته به ویژگی ها و لوازم جانبی ، بیشتر ساعتهای هوشمند را در بازه 200 تا 500 دلار پیدا خواهید کرد.

به عنوان مثال ، اپل واچ سری 5 با قیمت 399 دلار برای یک پایه آلومینیومی و باند سیلیکون بدون GPS داخلی ساخته شده ، اما هزینه آن در شمال 13399 دلار برای انواع سرامیک یا انواع طراح است.

شما باید تصمیم بگیرید که چه ترکیبی از فرم و عملکرد برای بودجه شما بهتر عمل می کند.

.https://www.tomsguide.com/us/smartwatch-buying-guide,review-3360.html

تعداد بازدید از این مطلب: 547
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1