مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
بهترین برنامه ها برای یادگیری زبان انگلیسی چیست؟

هنگام یادگیری زبان انگلیسی ، چه اتفاقی بیفتد که در یک کشور انگلیسی زبان هستید یا نه ، می خواهید به همان اندازه از ابزارهای مورد استفاده برای رسیدن به هدف خود استفاده کنید. تعداد بیشماری برنامه وجود دارد که می تواند به شما در یادگیری همانطور که می روید کمک کند ، همه اینها بر اساس سطح و نیازهای شما است. ما نگاهی به چند مورد مختلف انداخته ایم و لیست خود را در اینجا گردآوری کرده ایم ، بنابراین در ادامه بخوانید تا بدانید کدام ها فکر می کنیم ارزش بارگیری دارند

1. Duolingo: احتمالاً یکی از محبوب ترین برنامه های خارج از کشور ، Duolingo برای مبتدیان بسیار توصیه می شود. تنها با 20 دقیقه هر روز ، می توانید انگلیسی را کم کم با انجام بازی های کوتاه یاد بگیرید. بر اساس مباحث مختلف ، می توانید در هر مبحث هفت کلمه جدید بیاموزید و بعد از اتمام درس امتیازات مهارت کسب می کنید.

2. Babbel: یکی دیگر از برنامه های بسیار محبوب زبان ، و به دلایل خوب - اگر می خواهید مهارت های مکالمه اساسی را کسب کنید ، بسیار مؤثر است. تمرکز بابل واژگان است ، بنابراین شما باید زبان را بهتر بفهمید ، نه اینکه فقط کلمات را به خاطر بسپارید. این دروس در مباحث دنیای واقعی تقسیم می شود ، به این معنی که اطمینان می دهد که شما می توانید گفتگوهای قابل فهم را زودتر شروع کنید.

3. FluentU: این برنامه بسیار بی نظیر است ، زیرا از فیلم های جذاب در دنیای واقعی استفاده می کند. از جمله تبلیغات و اخبار ، برای تبدیل آنها به تجارب یادگیری انگلیسی. شما به یک فرهنگ طبیعی سهولت می دهید و شبیه به Babbel هستید ، می توانید بلافاصله در هر روز یا مباحث پراهمیت تر صحبت کنید. یادگیری زبان انگلیسی همانطور که در زندگی واقعی صحبت می شود همچنین به شما کمک می کند تا لهجه تشکیل دهید ، اگر این همان چیزی باشد که بعد از آن هم هستید.

4- روزتا استون: معروف ترین برنامه ، روشی که از آن استفاده می کند نیز بسیار منحصر به فرد است ، زیرا Rosetta Stone هیچ ترجمه ای به زبان خود شما نخواهد کرد. این یک روش بوقلمون است ، جایی که شما به زبان غوطه ور می شوید و راهی جز این نیست که یاد بگیرید! این برنامه شامل تمریناتی است که به شما در کلمات اصلی کمک می کند ، قبل از اینکه در نهایت به سمت ایجاد عبارات و جملات بروید.

5. Memrise: کمی شبیه به برنامه دیگری به نام MindSnacks ، تمرکز Memrise یادگیری کلمات انگلیسی بیش از هر چیز دیگری است. اما خاصیت آن این است که از شوخ طبعی استفاده می کند تا به شما در یادآوری کلمات مورد نظر کمک کند. مطمئناً اگر چیزی خنده دار باشد ، مطمئناً بهتر آن را به یاد خواهید آورد. دوره های Memrise نیز توسط کاربران دیگری مانند خودتان ایجاد و طراحی شده است ، که این امر تجربه ای واقعاً دوستانه ، واقعی به صورت را رقم می زند.

6. HelloEnglish: به عنوان "بزرگترین پلت فرم یادگیری انگلیسی در آسیا" شناخته شده است ، HelloEnglish چیزی است که به عنوان یک برنامه انگلیسی صحبت شده شناخته می شود. برنامه یادگیری دارای چندین ویژگی جالب مانند ماژول های تعاملی است که کاربر می تواند دروس خود را از طریق بازی ها انجام دهد. همچنین می توانید مهارت های خواندن ، نوشتن و گوش دادن خود را با استفاده از فرهنگ لغت دو زبانه آن ایجاد کنید.

این برنامه های دوستانه می توانند یک راه عالی برای شروع یادگیری زبان انگلیسی یا مهارت های موجود در مهارت های خود باشند. آنها همچنین می توانند یک افزودنی عالی برای هر شکل دیگری از یادگیری شما در حال حاضر باشند. اگر فناوری بهترین وسیله برای شما نیست ، دوره های استثنایی یادگیری انگلیسی را که در مدارس زبان انگلیسی ما در اینجا ارائه می دهیم ، بررسی کنید.

https://site-gratuit-4017.webself.net/

تعداد بازدید از این مطلب: 393
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1