مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
10 تا از بهترین سشوارهای چرخشی 2020

یک برس هوای گرم می تواند به موهای زرق و برق دار و شیکی دست یابد که سشوار ، اتوی مو و فر کننده به شما می دهد. هنگام چرخاندن و چرخاندن دست ، نیازی به تعویض دستگاه نیست. با استفاده از این دستگاه نهایی می توانید در عرض چند دقیقه فقط با استفاده از یک دست موهای خود را خشک و حالت دهید.

برس هوای گرم
در این مقاله 10 مورد از بهترین برس های هوای گرم را بررسی می کنیم تا تصمیم بگیرید و با توجه به نوع موهای خود بهترین را انتخاب کنید.

عنوان تصویر ویرایشگر قیمت رتبه
سشوار تک مرحله ای و حجم دهنده برس REVLON و برس برس مشکی ، مشکی ، بسته بندی ممکن است متفاوت باشد REVLON برس یک مرحله ای حجم دهنده برس گرم شماره 1 انتخاب ویرایشگر مشاهده قیمت
INFINITIPRO BY CONAIR Titanium Ceramic Air Hot Brush، 1 Inch Drying & Styling Hot Hot Brush John Frieda Hot Air Brush Runner-up مشاهده قیمت
سشوار تخت خواب یک مرحله ای و برس برس هوای گرم حجم دهنده ، برس برس تخت تختخواب یک مرحله ای بهترین حالت برای موهای وز دار مشاهده قیمت
INFINITIPRO BY CONAIR برس اسپین هوای گرم ، 2 اینچ و 1 1/2 اینچ ، سیاه INFINITIPRO BY CONAIR Hot Air Spin Brush بهترین برس موی چرخش مشاهده قیمت
برس مو صاف کننده مو Rifny ، شانه برس موی گرم شده با قفل خودکار دما 3 قلم مو ضد شوره ، 30S برس سرامیکی گرم کننده خانگی ، مسافرتی و سالن (S10B) برس صاف کننده موی گرم شده Rifny بهترین برس مو صاف کننده قیمت را مشاهده کنید
HOT TOOLS Professional 24K Gold One Step Dryer Volumizer Hot Tools Professional Charcoal Infusion Brush Air بهترین در کل مشاهده قیمت
برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و سالن حجم دهنده Negative One Ionic Step برس مو صاف کننده ، سشوار برقی سرامیکی ، بیگودی ، صاف کننده ، برس استایلر با کلیپ های موی 2 عددی LetsFunny Volumizer Hot Air برس بهترین موهای زیبا قیمت
برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و حجم دهنده ، مدل مو برای صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، سالن خشک کن برقی سشوار منفی برقی چرخاننده برس برس حلقه ای VIBOOS برس یکبار هوای گرم بهترین حالت برای موهای مجعد مشاهده قیمت
برس سشوار ، برس مو هوای گرم Bongtai مدل مو خشک کن یک مرحله ای و حجم دهنده 3 در 1 قلم مو سشوار برای چرخش صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، سالن برس منفی یونی سرامیک سشوار Bongtai بهترین برس برس برای موهای آسیب دیده مشاهده قیمت
قیمت ها و تصاویر تهیه شده از API تبلیغات محصول آمازون در: 20/12/9/20 10:44 PM

بهترین برس های هوای گرم برای خرید
همه برس های هوای گرم نمی توانند نتیجه یکسانی به شما بدهند. عملکرد ، کیفیت و بودجه مختلف تصمیم می گیرد کدام یک از بهترین برس های هوای گرم برای شماست. در اینجا ما 10 برس برتر هوای گرم را برای هر نوع مویی که ارزش پول شما را داشته باشد ، توصیه می کنیم.

1. برس هوای گرم و حجم دهنده و سشوار Revlon-One Step

سشوار یک مرحله ای Revlon و برس برس حجم دهنده ، مشکی و بسته بندی ممکن است متفاوت باشد
43.15 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
سشوار و حجم دهنده یک مرحله ای Revlon یک گزینه جالب برای سشوار استاندارد شماست. این دستگاه سبک وزن 1.8 پوندی 1100 وات نیرو ارائه می دهد تا موهای شما را با هر برس خشک کند.

طرح برس بیضی شکل موهای شما را صاف می کند ، در حالی که لبه های گرد آن حجم را تأمین می کند و لازم است. این دستگاه را می توان نزدیک پوست سرتان قرار داد تا در مقایسه با سشوارهای استاندارد لیفت اضافی به موها بدهد. از این ترکیب ترکیبی از سنجاق نایلون و موهای گراز توت شده برای از بین بردن گره ها بدون دردسر و بدون درد استفاده می کند.

این محصول دارای دریچه های منحصر به فرد جریان هوا است بنابراین می توانید با کمترین آسیب به گرما موهای خود را سریعتر خشک کنید. سه تنظیمات گرما و سرعت به علاوه یک گزینه جالب برای قفل کردن ظاهر شما وجود دارد. به علاوه ، از فناوری Ionic و Ceramic برای موهای سالم ، براق و بدون وز در طی چند دقیقه استفاده می کند.

قیمت را ببینید

2. برس هوای گرم جان فریدا

جان فریدا
برس و هوای گرم 1 اینچ و خشک کردن
33.68 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
برای افرادی که هنوز موهای مرطوب دارند اما وقت آنها برای حالت دادن نیست ، این یکی از بهترین برس های هوای گرم است که به لطف موتور 500 واتی ، عملکرد سریع و عالی را ترکیب می کند. با روشن کردن این دستگاه ، می توانید موهای خود را به طور همزمان خشک و حالت دهید.

بشکه با سرامیک تیتانیوم پوشانده شده است ، بنابراین حتی با جریان هوای قوی ، گرما همچنان به طور مساوی توزیع می شود. شما نگران نباشید که نقاط داغی به موهای شما آسیب برساند. موهای وز و مات نیز با فناوری پیشرفته Ionic Conditioning این برس مشکلی ندارند.

بشکه 1 اینچی با موهای نوک توپی نایلونی متصل می شود تا موها را به آرامی از بین ببرد و به راحتی حجم ایجاد کند. همراه با دو گزینه برای شدت گرما و یک دکمه خنک برای تضمین نتایج طولانی مدت. اما دوباره ، این دستگاه فقط برای موهای مرطوب توصیه می شود.

قیمت را ببینید

3. برس سر تخت یک مرحله ای هوای گرم

سشوار تک مرحله ای و برس برس هوای گرم حجم دهنده ، بنفش
51.47 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
هیچ کس با موهایی با ظاهر کامل از خواب بیدار نمی شود ، اما شما می توانید با این برس هوای گرم از سر تخت خود خداحافظی کنید. با قدرت تولید 1100 وات خود یک مشت قدرتمند را بسته بندی می کند

این یک رقیب بزرگ دیگر است. به علاوه ، روی دست ها سبک است و فقط 1.82 پوند وزن دارد.

این ترکیبی از فناوری تورمالین و سرامیک است تا موهای شما را کاهش دهد و باعث درخشش حتی با موهای قدیمی 2 روز شود. این برس به صورت بیضی شکل برای افزایش حجم موهای شما طراحی شده است. همچنین از موی الگوی ترکیبی برای تعریف و بافت مو برای سبک صاف و پررنگ استفاده می کند.

با پیکربندی دمای مناسب برای خود با سه تنظیم گرما و سرعت ، نهایت آزادی را خواهید داشت. فقط با یک مرحله می توانید تارهای خود را با بهترین برس های هوای گرم مانند این خشک ، صاف ، بافت و حالت دهید.

قیمت را ببینید

4. Infiniti Pro by Conair Spin Air Round Hair

INFINITIPRO BY CONAIR برس هوای گرم ، 2 اینچ و 1 1/2 اینچ ، سیاه
64.58 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
به برس های چرخان هوای گرم سلام کنید. این مدل Spin Air از Infiniti Pro توسط Conair دارای یک بشکه چرخان است تا با تلاش کمتر نتیجه حرفه ای تری را بدست آورد.

هر روز با دو اندازه مختلف ضمیمه های قابل جدا شدن که در این عصای قدرتمند وجود دارد ، سبک های مختلف را برجسته کنید. این دارای یک برس 2 اینچی برای بدن کامل و فرهای حجیم و یک جایگزین 1½ برای فرها و موج های کوچکتر است. بشکه می تواند در هر دو جهت بچرخد ، اما شما همچنین می توانید بدون ویژگی چرخش از آن استفاده کنید.

Tourmaline Ceramic Technology موها را با خیال راحت و یکنواخت خشک می کند. در همین حال ، مولد یون از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند و به آن لطیف لطیف و لطیف می کند. از گراز ضد استاتیک گره و برس نایلونی بدون گره استفاده می کند. این برس همچنین دارای یک گزینه جالب و دو تنظیم حرارت مناسب برای انواع موها ، مرطوب یا خشک است.

قیمت را ببینید

5. برس موی داغ HAIR SENSATION PRO

برس سشوار
- سشوار برس داغ با ژنراتور ION ، خشک کردن سریع ، سشوار و حالت دهنده برای نتایج سالن ، سشوار و حجم دهنده عالی یک مرحله ای برای انواع مو ، گل رز
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
Hair Sensation Pro دستگاهی 4 در 1 است که به عنوان سشوار ، صاف کننده ، حجم دهنده و فرم دهنده عمل می کند. این برس هوای گرم دارای پوشش سرامیکی و فناوری Ionic برای یک یال سالم و براق است.

این با دریچه های جریان هوا نوآورانه برای گرم کردن دقیق و خشک کردن مو با سرعت و حداقل آسیب طراحی شده است. سه سطح حرارت قابل تنظیم برای انواع مختلف مو وجود دارد. به دلیل شکل بیضی شکل ، حتی اگر به ریشه نزدیک شوید نیز برای شما ایمن است.

طبق گفته سازنده ، این قلمو دارای یک سنجاق نایلونی الهام گرفته از اروپا و موهای توفت است. شما از کنترل کامل ، مهار بی دردسر و حجم دهی فوری لذت خواهید برد. یک سبک مستقیم باشد یا یک ظاهر فرفری ؛ این برس چند منظوره شما را زیبا نشان می دهد.

قیمت را ببینید

6. برس صاف کننده موی گرم شده Rifny

برس مو صاف کننده مو Rifny ، برس صاف کننده موی گرم شده با قفل خودکار دما 3 قلم موی ضد رسوب ، برس برس سرامیکی سریع 30S برای خانه ، مسافرت و سالن (S10B)
36.98 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
این ابزار منحصر به فرد و بادوام Rifny از یک صفحه شانه نانو سرامیک ضد استاتیک برای صاف کردن موهای بلند با هر سر خوردن استفاده می کند. استفاده از آن بی خطر است زیرا بدن و نخلستان دو طرفه ضد سوزش هستند. جدا از آن ، یک فاصله 0.2 اینچی نیز وجود دارد که شما را از تراشه سرامیکی گرم شده جدا می کند.

برس صاف کننده سه گزینه مختلف حرارتی را در اختیار کاربران قرار می دهد: 350 درجه فارنهایت ، 390 درجه فارنهایت و 450 درجه فارنهایت. لازم نیست زیاد منتظر بمانید ، زیرا در دمای انتخاب شده به سرعت 30 ثانیه گرم می شود. به دلیل وجود میکرو سنسور و تعادل گرما ، گرما به طور مساوی در مو پخش می شود.

قیمت را ببینید

7. Hot Tools Professional One Step Charcoal Infusion برس

حجم دهنده خشک کن یک مرحله ای HOT TOOLS حرفه ای 24K طلایی
51.40 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
این برس حرفه ای هوای گرم مشکی و طلایی می تواند به شما کمک کند تا با یک قدم به آن ضربه خیره کننده دست پیدا کنید. سطح طلای 24k نه تنها برای داشتن ظاهری لوکس وجود دارد بلکه به توزیع یکنواخت و مداوم گرما نیز کمک می کند.

این از فناوری Ion مستقیم برخوردار است تا موها را براق و حالت دهنده بدون هیچ گونه موخوره و ایستایی نگه دارد. جدا از آن ، موهای گراز با زغال فعال تزریق می شوند تا نتیجه صاف ابریشمی ایجاد کنند. با تنظیمات سه سرعته و کنترل درجه حرارت چرخشی ، نهایت کنترل سبک را خواهید داشت.

برای وزن فقط 0.07 اونس ، این سبک ترین در میان این لیست برس های هوای گرم است. طراحی ارگونومیک و طناب مفصل گردنده 8 فوت اجازه کنترل راحت و قابلیت مانور آسان را می دهد.

قیمت را ببینید

8. برس LetsFunny Volumizer هوای گرم

برس و حجم دهنده سشوار ، برس برس هوای گرم ، برس قلم مو مو خشک کن مدل One Styling Step ، سشوار برقی سرامیکی ، بیگودی ، صاف کننده ، برس استایلر با گیره های 2 عددی
27.99 دلار (27.99 دلار / تعداد)
خرید در آمازون
قیمت ها از برنامه تبلیغات محصول آمازون گرفته شده است

من در تاریخ: 12/9/2020 10:44 PM
LetsFunny در ارائه ابزاری یک ظاهر طراحی شده همه کاره و قدرتمند برای مشتریان عزیزش جدی است. این دستگاه همه کاره ویژگی های خشک کن ، بیگودی ، صاف کننده و برس را در بدنه ای با قدرت 1000 وات ترکیب می کند. با سه تنظیم گرمای قابل تنظیم می توانید موهای خود را در کمترین زمان خشک و حالت دهید.

آن حصارهای موخوره و درهم تناسبی با قدرت مهارکننده سنجاق نایلونی و موی تافت دار ندارد. به علاوه ، این برس هوای گرم همچنین از یک فناوری Ionic برخوردار است که موهای آسیب دیده را با هر بار استفاده نرم و تغذیه می کند.

قیمت را ببینید

9. قلم موی گرم یک مرحله ای VIBOOS

برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و حجم دهنده ، مدل مو برای صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، برس خشک کن برقی موی برقی موی براق
23.99 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
قیمت را ببینید

10. سشوار و حجم دهنده مو برس داغ Bongtai

برس سشوار ، برس مو هوای گرم Bongtai مدل مو خشک کن مو یک مرحله ای و حجم دهنده 3 در 1 قلم مو سشوار برای چرخش صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، برس خشک کن موی سرامیکی یون منفی
39.98 دلار (39.98 دلار / تعداد)
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
آخرین ابزار موجود در لیست ، این ابزار چند منظوره مو بونگ تایی است. خشک کردن و حالت دادن به موهای شما اکنون در عرض نیم ساعت امکان پذیر است. این ابزار برای انواع موها - موهای کوتاه ، بلند ، ضخیم ، سفید شده و حتی آسیب دیده مناسب است. همراه با سه گزینه گرما و کنترل دو سرعته ، بنابراین می توانید تنظیمات مناسب را برای قفل های خود تنظیم کنید.

بونگ تایی دریچه های جریان هوا 360 درجه را با فناوری سرامیک و یونیک ترکیب کرده تا اطمینان حاصل کند که موها خشک می شوند و سریع خشک می شوند. سنجاق های نایلونی انعطاف پذیر و موهای تافتی به راحتی از بین گره ها سر می خورند و از حالت موخوره خلاص می شوند. چه چیزی بهتر از این ، نکات ماساژ دهنده توپ است که با هر برس سر شما را شل می کند.

یک برس هوای گرم می تواند به موهای زرق و برق دار و شیکی دست یابد که سشوار ، اتوی مو و فر کننده به شما می دهد. هنگام چرخاندن و چرخاندن دست ، نیازی به تعویض دستگاه نیست. با استفاده از این دستگاه نهایی می توانید در عرض چند دقیقه فقط با استفاده از یک دست موهای خود را خشک و حالت دهید.

برس هوای گرم
در این مقاله 10 مورد از بهترین برس های هوای گرم را بررسی می کنیم تا تصمیم بگیرید و با توجه به نوع موهای خود بهترین را انتخاب کنید.

عنوان تصویر ویرایشگر قیمت رتبه
سشوار تک مرحله ای و حجم دهنده برس REVLON و برس برس مشکی ، مشکی ، بسته بندی ممکن است متفاوت باشد REVLON برس یک مرحله ای حجم دهنده برس گرم شماره 1 انتخاب ویرایشگر مشاهده قیمت
INFINITIPRO BY CONAIR Titanium Ceramic Air Hot Brush، 1 Inch Drying & Styling Hot Hot Brush John Frieda Hot Air Brush Runner-up مشاهده قیمت
سشوار تخت خواب یک مرحله ای و برس برس هوای گرم حجم دهنده ، برس برس تخت تختخواب یک مرحله ای بهترین حالت برای موهای وز دار مشاهده قیمت
INFINITIPRO BY CONAIR برس اسپین هوای گرم ، 2 اینچ و 1 1/2 اینچ ، سیاه INFINITIPRO BY CONAIR Hot Air Spin Brush بهترین برس موی چرخش مشاهده قیمت
برس مو صاف کننده مو Rifny ، شانه برس موی گرم شده با قفل خودکار دما 3 قلم مو ضد شوره ، 30S برس سرامیکی گرم کننده خانگی ، مسافرتی و سالن (S10B) برس صاف کننده موی گرم شده Rifny بهترین برس مو صاف کننده قیمت را مشاهده کنید
HOT TOOLS Professional 24K Gold One Step Dryer Volumizer Hot Tools Professional Charcoal Infusion Brush Air بهترین در کل مشاهده قیمت
برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و سالن حجم دهنده Negative One Ionic Step برس مو صاف کننده ، سشوار چرخشی سرامیکی ، بیگودی ، صاف کننده ، برس استایلر با کلیپ های موی 2 عددی LetsFunny Volumizer Hot Air برس بهترین موهای زیبا قیمت
برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و حجم دهنده ، مدل مو برای صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، سالن خشک کن برقی سشوار منفی برقی چرخاننده برس برس حلقه ای VIBOOS برس یکبار هوای گرم بهترین حالت برای موهای مجعد مشاهده قیمت
برس سشوار ، برس مو هوای گرم Bongtai مدل مو خشک کن یک مرحله ای و حجم دهنده 3 در 1 قلم مو سشوار برای چرخش صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، سالن برس منفی یونی سرامیک سشوار Bongtai بهترین برس برس برای موهای آسیب دیده مشاهده قیمت
قیمت ها و تصاویر تهیه شده از API تبلیغات محصول آمازون در: 20/12/9/20 10:44 PM

بهترین برس های هوای گرم برای خرید
همه برس های هوای گرم نمی توانند نتیجه یکسانی به شما بدهند. عملکرد ، کیفیت و بودجه مختلف تصمیم می گیرد کدام یک از بهترین برس های هوای گرم برای شماست. در اینجا ما 10 برس برتر هوای گرم را برای هر نوع مویی که ارزش پول شما را داشته باشد ، توصیه می کنیم.

1. برس هوای گرم و حجم دهنده و سشوار Revlon-One Step

سشوار یک مرحله ای Revlon و برس برس حجم دهنده ، مشکی و بسته بندی ممکن است متفاوت باشد
43.15 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
سشوار و حجم دهنده یک مرحله ای Revlon یک گزینه جالب برای سشوار استاندارد شماست. این دستگاه سبک وزن 1.8 پوندی 1100 وات نیرو ارائه می دهد تا موهای شما را با هر برس خشک کند.

طرح برس بیضی شکل موهای شما را صاف می کند ، در حالی که لبه های گرد آن حجم را تأمین می کند و لازم است. این دستگاه را می توان نزدیک پوست سرتان قرار داد تا در مقایسه با سشوارهای استاندارد لیفت اضافی به موها بدهد. از این ترکیب ترکیبی از سنجاق نایلون و موهای گراز توت شده برای از بین بردن گره ها بدون دردسر و بدون درد استفاده می کند.

این محصول دارای دریچه های منحصر به فرد جریان هوا است بنابراین می توانید با کمترین آسیب به گرما موهای خود را سریعتر خشک کنید. سه تنظیمات گرما و سرعت به علاوه یک گزینه جالب برای قفل کردن ظاهر شما وجود دارد. به علاوه ، از فناوری Ionic و Ceramic برای موهای سالم ، براق و بدون وز در طی چند دقیقه استفاده می کند.

قیمت را ببینید

2. برس هوای گرم جان فریدا

جان فریدا
برس و هوای گرم 1 اینچ و خشک کردن
33.68 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
برای افرادی که هنوز موهای مرطوب دارند اما وقت آنها برای حالت دادن نیست ، این یکی از بهترین برس های هوای گرم است که به لطف موتور 500 واتی ، عملکرد سریع و عالی را ترکیب می کند. با روشن کردن این دستگاه ، می توانید موهای خود را به طور همزمان خشک و حالت دهید.

بشکه با سرامیک تیتانیوم پوشانده شده است ، بنابراین حتی با جریان هوای قوی ، گرما همچنان به طور مساوی توزیع می شود. شما نگران نباشید که نقاط داغی به موهای شما آسیب برساند. موهای وز و مات نیز با فناوری پیشرفته Ionic Conditioning این برس مشکلی ندارند.

بشکه 1 اینچی با موهای نوک توپی نایلونی متصل می شود تا موها را به آرامی از بین ببرد و به راحتی حجم ایجاد کند. همراه با دو گزینه برای شدت گرما و یک دکمه خنک برای تضمین نتایج طولانی مدت. اما دوباره ، این دستگاه فقط برای موهای مرطوب توصیه می شود.

قیمت را ببینید

3. برس سر تخت یک مرحله ای هوای گرم

سشوار تک مرحله ای و برس برس هوای گرم حجم دهنده ، بنفش
51.47 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
هیچ کس با موهایی با ظاهر کامل از خواب بیدار نمی شود ، اما شما می توانید با این برس هوای گرم از سر تخت خود خداحافظی کنید. با قدرت تولید 1100 وات خود یک مشت قدرتمند را بسته بندی می کند

این یک رقیب بزرگ دیگر است. به علاوه ، روی دست ها سبک است و فقط 1.82 پوند وزن دارد.

این ترکیبی از فناوری تورمالین و سرامیک است تا موهای شما را کاهش دهد و باعث درخشش حتی با موهای قدیمی 2 روز شود. این برس به صورت بیضی شکل برای افزایش حجم موهای شما طراحی شده است. همچنین از موی الگوی ترکیبی برای تعریف و بافت مو برای سبک صاف و پررنگ استفاده می کند.

با پیکربندی دمای مناسب برای خود با سه تنظیم گرما و سرعت ، نهایت آزادی را خواهید داشت. فقط با یک مرحله می توانید تارهای خود را با بهترین برس های هوای گرم مانند این خشک ، صاف ، بافت و حالت دهید.

قیمت را ببینید

4. Infiniti Pro by Conair Spin Air Round hot air brushes Hair

INFINITIPRO BY CONAIR برس هوای گرم ، 2 اینچ و 1 1/2 اینچ ، سیاه
64.58 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
به برس های چرخان هوای گرم سلام کنید. این مدل Spin Air از Infiniti Pro توسط Conair دارای یک بشکه چرخان است تا با تلاش کمتر نتیجه حرفه ای تری را بدست آورد.

هر روز با دو اندازه مختلف ضمیمه های قابل جدا شدن که در این عصای قدرتمند وجود دارد ، سبک های مختلف را برجسته کنید. این دارای یک برس 2 اینچی برای بدن کامل و فرهای حجیم و یک جایگزین 1½ برای فرها و موج های کوچکتر است. بشکه می تواند در هر دو جهت بچرخد ، اما شما همچنین می توانید بدون ویژگی چرخش از آن استفاده کنید.

Tourmaline Ceramic Technology موها را با خیال راحت و یکنواخت خشک می کند. در همین حال ، مولد یون از موهای شما در برابر آسیب محافظت می کند و به آن لطیف لطیف و لطیف می کند. از گراز ضد استاتیک گره و برس نایلونی بدون گره استفاده می کند. این برس همچنین دارای یک گزینه جالب و دو تنظیم حرارت مناسب برای انواع موها ، مرطوب یا خشک است.

قیمت را ببینید

5. برس موی داغ HAIR SENSATION PRO

برس سشوار
- سشوار برس داغ با ژنراتور ION ، خشک کردن سریع ، سشوار و حالت دهنده برای نتایج سالن ، سشوار و حجم دهنده عالی یک مرحله ای برای انواع مو ، گل رز
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
Hair Sensation Pro دستگاهی 4 در 1 است که به عنوان سشوار ، صاف کننده ، حجم دهنده و فرم دهنده عمل می کند. این برس هوای گرم دارای پوشش سرامیکی و فناوری Ionic برای یک یال سالم و براق است.

این با دریچه های جریان هوا نوآورانه برای گرم کردن دقیق و خشک کردن مو با سرعت و حداقل آسیب طراحی شده است. سه سطح حرارت قابل تنظیم برای انواع مختلف مو وجود دارد. به دلیل شکل بیضی شکل ، حتی اگر به ریشه نزدیک شوید نیز برای شما ایمن است.

طبق گفته سازنده ، این قلمو دارای یک سنجاق نایلونی الهام گرفته از اروپا و موهای توفت است. شما از کنترل کامل ، مهار بی دردسر و حجم دهی فوری لذت خواهید برد. یک سبک مستقیم باشد یا یک ظاهر فرفری ؛ این برس چند منظوره شما را زیبا نشان می دهد.

قیمت را ببینید

6. برس صاف کننده موی گرم شده Rifny

برس مو صاف کننده مو Rifny ، برس صاف کننده موی گرم شده با قفل خودکار دما 3 قلم موی ضد رسوب ، برس برس سرامیکی سریع 30S برای خانه ، مسافرت و سالن (S10B)
36.98 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
این ابزار منحصر به فرد و بادوام Rifny از یک صفحه شانه نانو سرامیک ضد استاتیک برای صاف کردن موهای بلند با هر سر خوردن استفاده می کند. استفاده از آن بی خطر است زیرا بدن و نخلستان دو طرفه ضد سوزش هستند. جدا از آن ، یک فاصله 0.2 اینچی نیز وجود دارد که شما را از تراشه سرامیکی گرم شده جدا می کند.

برس صاف کننده سه گزینه مختلف حرارتی را در اختیار کاربران قرار می دهد: 350 درجه فارنهایت ، 390 درجه فارنهایت و 450 درجه فارنهایت. لازم نیست زیاد منتظر بمانید ، زیرا در دمای انتخاب شده به سرعت 30 ثانیه گرم می شود. به دلیل وجود میکرو سنسور و تعادل گرما ، گرما به طور مساوی در مو پخش می شود.

قیمت را ببینید

7. Hot Tools Professional One Step Charcoal Infusion برس

حجم دهنده خشک کن یک مرحله ای HOT TOOLS حرفه ای 24K طلایی
51.40 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
این برس حرفه ای هوای گرم مشکی و طلایی می تواند به شما کمک کند تا با یک قدم به آن ضربه خیره کننده دست پیدا کنید. سطح طلای 24k نه تنها برای داشتن ظاهری لوکس وجود دارد بلکه به توزیع یکنواخت و مداوم گرما نیز کمک می کند.

این از فناوری Ion مستقیم برخوردار است تا موها را براق و حالت دهنده بدون هیچ گونه موخوره و ایستایی نگه دارد. جدا از آن ، موهای گراز با زغال فعال تزریق می شوند تا نتیجه صاف ابریشمی ایجاد کنند. با تنظیمات سه سرعته و کنترل درجه حرارت چرخشی ، نهایت کنترل سبک را خواهید داشت.

برای وزن فقط 0.07 اونس ، این سبک ترین در میان این لیست برس های هوای گرم است. طراحی ارگونومیک و طناب مفصل گردنده 8 فوت اجازه کنترل راحت و قابلیت مانور آسان را می دهد.

قیمت را ببینید

8. برس LetsFunny Volumizer هوای گرم

برس و حجم دهنده سشوار ، برس برس هوای گرم ، برس قلم مو مو خشک کن مدل One Styling Step ، سشوار برقی سرامیکی ، بیگودی ، صاف کننده ، برس استایلر با گیره های 2 عددی
27.99 دلار (27.99 دلار / تعداد)
خرید در آمازون
قیمت ها از برنامه تبلیغات محصول آمازون گرفته شده است

من در تاریخ: 12/9/2020 10:44 PM
LetsFunny در ارائه ابزاری یک ظاهر طراحی شده همه کاره و قدرتمند برای مشتریان عزیزش جدی است. این دستگاه همه کاره ویژگی های خشک کن ، بیگودی ، صاف کننده و برس را در بدنه ای با قدرت 1000 وات ترکیب می کند. با سه تنظیم گرمای قابل تنظیم می توانید موهای خود را در کمترین زمان خشک و حالت دهید.

آن حصارهای موخوره و درهم تناسبی با قدرت مهارکننده سنجاق نایلونی و موی تافت دار ندارد. به علاوه ، این برس هوای گرم همچنین از یک فناوری Ionic برخوردار است که موهای آسیب دیده را با هر بار استفاده نرم و تغذیه می کند.

قیمت را ببینید

9. قلم موی گرم یک مرحله ای VIBOOS

برس هوای گرم ، برس خشک کن مو ، سشوار و حجم دهنده ، مدل مو برای صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، برس خشک کن برقی موی برقی موی براق
23.99 دلار
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
قیمت را ببینید

10. سشوار و حجم دهنده مو برس داغ Bongtai

برس سشوار ، برس مو هوای گرم Bongtai مدل مو خشک کن مو یک مرحله ای و حجم دهنده 3 در 1 قلم مو سشوار برای چرخش صاف کردن ، پیچش یا حلقه زنی ، برس خشک کن موی سرامیکی یون منفی
39.98 دلار (39.98 دلار / تعداد)
خرید در آمازون
قیمت ها از API تبلیغات محصول آمازون در تاریخ 20/12/920 10:44 PM
آخرین ابزار موجود در لیست ، این ابزار چند منظوره مو بونگ تایی است. خشک کردن و حالت دادن به موهای شما اکنون در عرض نیم ساعت امکان پذیر است. این ابزار برای انواع موها - موهای کوتاه ، بلند ، ضخیم ، سفید شده و حتی آسیب دیده مناسب است. همراه با سه گزینه گرما و کنترل دو سرعته ، بنابراین می توانید تنظیمات مناسب را برای قفل های خود تنظیم کنید.

بونگ تایی دریچه های جریان هوا 360 درجه را با فناوری سرامیک و یونیک ترکیب کرده تا اطمینان حاصل کند که موها خشک می شوند و سریع خشک می شوند. سنجاق های نایلونی انعطاف پذیر و موهای تافتی به راحتی از بین گره ها سر می خورند و از حالت موخوره خلاص می شوند. چه چیزی بهتر از این ، نکات ماساژ دهنده توپ است که با هر برس سر شما را شل می کند.

تعداد بازدید از این مطلب: 269
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1