مطالب پر بازدید
مطالب تصادفی
6 راه برای به دست آوردن تجربه فناوری اطلاعات کارفرمایان به دنبال آن هستند

جای تعجب نیست که شما در مورد یک حرفه در فن آوری اطلاعات (IT) کنجکاو هستید. رایانه ها و شبکه هایی که آنها را به هم وصل می کنند ، تقریباً در هر مشاغل یا سازمان ها نقش اساسی دارند. این امر نشانگر رشد سریع شغلی است که در حال حاضر در صنعت فناوری در حال انجام است.

طبق گفته دفتر آمار کار (BLS) ، موقعیت ها در زمینه رایانه و فناوری اطلاعات با سرعت سریعتر از 12 درصد تا سال 2024 افزایش می یابد. علاوه بر این ، BLS گزارش می دهد مبلغ متوسط سالانه این مشاغل در سال 2015 معادل 81.430 دلار بوده است ، که بیش از دو برابر میانگین کشوری 36200 دلار است. *

این کافی است تا کنجکاوی اکثر افراد را به تصویر بکشد. اما وقتی نوبت درخواست این شغل ها رسیده است ، غیر معمولی نیست که بتوانید در سن 22 سالگی شرکت کنید: من نمی توانم بدون تجربه شغل بگیرم ، اما نمی توانم بدون دریافت شغل تجربه کسب کنم.

این همیشه یک معضل ناامید کننده است ، اما شما تنها کسی نیستید که با آن سر و کار دارید. زمینه های شغلی مانند IT که به مهارت های فنی دقیق تکیه می کنند ، اغلب می خواهند اثبات این را داشته باشند که داوطلبان قبل از استخدام بتوانند واقعاً تحویل بگیرند.

بنابراین تازه کار چه کاری می تواند برای به دست آوردن تجربه IT داشته باشد؟ ما با برخی از متخصصان فناوری اطلاعات در ارتباط با ما در تماس بودیم تا مشاوره آنها را در مورد چگونگی دستیابی به تجربه ارزشمند فناوری اطلاعات در زمینه دستیابی به کار به دست آورید. در اینجا پیشنهادات آنها آمده است:

6 روش هوشمند برای به دست آوردن تجربه IT
1. این کار را خودتان انجام دهید
IT زمینه ای برای انتزاع نیست. اگرچه دانش مطمئناً اهمیت دارد ، نکته اصلی برای استخدام مدیران همان کاری است که می توانید انجام دهید. این می تواند به همین دلیل باشد که بسیاری از مشاغل IT در سطح ورود هنوز انتظار دارند که نامزدهای آنها تجربه داشته باشند. بنابراین آنچه شما نیاز دارید راهی برای نشان دادن کارفرمایان است که می توانید پیاده روی کنید.

بن لندرز ، مدیر عامل شرکت آبی كرونا گفت: "شروع كنید تا به هم بزنید." "چیزی بسازید. برخی از سرورها را بخرید یا برخی از آنها از یک شرکت اهدا کرده و با آنها کاری انجام دهید. بهترین راه برای یادگیری اغلب متوقف کردن تعمق و اقدام است. "

نحوه نصب فونت ها

سیستم های رایانه ای و تجهیزات شبکه به حدی به روز می شوند که مشاغل ، مدارس و حتی مصرف کنندگان اغلب تجهیزات منسوخ را به آنها می دهند. به دست آوردن تجهیزات مورد استفاده می تواند ماده خوبی برای تمرین و آزمایش باشد.

استفان تولوس ، مدیر خدمات در My IT ، توصیه می کند: "یک آزمایشگاه در خانه خود بسازید." "وقتی با متقاضیان بی تجربه ای که" کتاب هوشمند "دارند مصاحبه می کنیم ، یک آزمایشگاه خانگی اشتیاق ، گرسنگی و دانش را نشان می دهد." تولوس اضافه می کند که آنها حتی در هنگام مصاحبه با متخصصان باتجربه تر ، درباره آزمایشگاه های خانگی سؤال می کنند. "این ابتکار عمل را برای ادامه تحصیل نشان می دهد."

کثیف شدن دستان خود در پروژه ها در خانه این امکان را به شما می دهد تا مهارت های خود را بدون ترس از آسیب رسیدن به سرمایه گذاری گران قیمت شرکت ، سنگین کنید. پس از احساس راحتی در تجهیزات شخصی خود ، خدمات خود را به دوستان یا خانواده خود گسترش دهید.

به نظر می رسد این یک کار بزرگ به نظر نرسد ، اما کمک به یک دوست برای بازیابی از ویروس رایانه یا راه اندازی یک روتر بی سیم برای مشاغل کوچک یک خانواده ، نمونه هایی از روش های ملموس است که می توانید مهارت خود را نشان داده و سنگین کنید. وقتی تازه برقرار شدید ، هر تجربه ملموس شمارش می شود - فقط باید آن را فعالانه جستجو کنید.

2. کسب گواهینامه
به گفته آنتونی جیمز ، مدیر عامل و بنیانگذار آکادمی لینوکس ، کسب گواهینامه های صنعت راهی عالی برای به دست آوردن و نشان دادن تجربه فناوری اطلاعات قبل از استخدام در جایی است. وی می افزاید: دانش آموزان مجموعه مهارتهایی را در یک زمینه خاص فنی کسب می کنند و طی چند روز اعتبار دریافت می کنند.

این گواهینامه ها نباید به موقع و یا تلاش گسترده باشند. برخی مهارت های دقیق را می توان در قالب گواهینامه های خرد کسب کرد ، که اساساً نشان هایی هستند که نشان می دهد شما مهارت خاصی دارید. جیمز به بررسی اخیر آکادمی لینوکس در مورد 6000 متخصص فناوری اطلاعات اشاره کرد که در آن 94 درصد کارفرمایان گفتند که معتقدند گواهینامه های خرد مزایایی را به داوطلبان سطح ورودی می دهند.

و فقط برای تازه کارها هم نیست. گواهینامه های فناوری اطلاعات اغلب حتی در بین متخصصان فصلی در این زمینه لازم است تا همچنان با پیشرفت های فناوری همچنان در جریان باشند. بنابراین ممکن است همین حالا هم تعداد کمی به رزومه خود اضافه کنید. گذراندن این امتحانات صنعت همچنین به نمایش منطقه تخصصی مطالعات فنی کمک می کند.

3. خدمات خود را داوطلبانه انجام دهید
داوطلبانه به ایده "فقط دستان خود را کثیف کنید" ، به شما امکان می دهد تجربه یک فناوری اطلاعات را همراه با یک نگرش مشارکتی و تیم محور بسازید. به گفته جانانا بیوکیان ، VP از عملیات در JBA Talent ، یکی از راه های عالی برای انجام این کار ، داوطلب کردن کمک به مشاغل کوچک برای ایجاد یک برنامه جدید ، وب سایت یا برنامه موبایل است. او می گوید: "مشاغل كوچك معمولاً برای دریافت كمك رایگان آزاد هستند."

برنارد مورگان ، مدیر کل استخدام رایانه ، پیشنهاد می کند که خیریه ها مکان عالی دیگری برای ارائه خدمات شما هستند. مورگان می گوید: "این یک راه عالی برای نشان دادن یک کارفرمای بالقوه است که شما تجربه دستی را کسب کرده اید و مایل هستید مایل اضافی را طی کنید." به عنوان غرامت در کار خود ، بیانیه پیشنهادی را که می توانید در جستجوی شغل خود برجسته کنید ، از مشاغل یا موسسات خیریه بخواهید.

اگر موفق شدید این ساعات داوطلبانه را در حین کار در مدرسه یا محل کار انجام دهید

4- کارورز شوید
لندرز می گوید: "برای دانشجویان فناوری اطلاعات كه رویكرد سازمان یافته تری را ترجیح می دهند ، بهترین راه برای بدست آوردن تجربه صنعت قبل از فارغ التحصیلی كارآموزی است." و آیا در مورد اینکه آیا کارآموزی با پول نقد یا اعتبار مدرسه تأمین می شود ، استرس نداشته باشید.

لندرز می گوید: "تابستان ، بدون پرداخت حقوق ، در طول سال تحصیلی ، برای اعتبار یا اعتبار ، مهم نیست." "و برای دانشجویانی که فکر می کنند بازار کارآموزی رقابتی است ، فقط صبر کنید تا در یک موقعیت تمام وقت رقابت کنید."

بررسی تابلوهای شغلی محلی و جستجوی منابع شغلی مدرسه شما مکانهای خوبی برای شروع است. اما نترسید که بدون داشتن پست های شغلی کارآموزی ، به شرکتهای محلی مراجعه کنید. بعضی اوقات یک شرکت می تواند از کارآمدی بهره مند شود ، اما هنوز نیاز به یک شخص را در نظر نگرفته است. شما هرگز نمی دانید مگر اینکه سؤال کنید ، بنابراین پیشگویی همیشه ایده خوبی است.

5. شبکه ، شبکه ، شبکه!
هرگز قدرت ملاقات حضوری را دست کم نگیرید - خصوصاً در صنعت فناوری. IT یک زمینه همکاری شگفت آور است ، بنابراین نامزدهایی که می توانند توانایی ارتباط خود با سایر متخصصان را نشان دهند (به عنوان مثال ، رها کردن نظری مانند "مربی من پیشنهاد کردند ..." در مصاحبه شغلی) از کاندیدایی که به تنهایی می روند ، ایستادگی می کنند.

Buickians توصیه می کند: "برای مناطقی که می خواهید وارد آن شوید ، به رویدادهای شبکه تخصصی بروید." برای BSA ، مدیریت پروژه ، مهندسی نرم افزار ، QA یا مکان دیگری ، مفید است که در مورد پروژه هایی که این متخصصان روی آن کار می کنند ، بیاموزید و در مورد راههایی که ممکن است بتوانید به آنها کمک کنید فکر کنید. در صورت باز بودن به آنها بپرسید که سایه بزنید. وی می افزاید: "شما همچنین ممکن است یک مربی پیدا کنید تا در پیشرفت شغلی به شما کمک کند."

ایجاد روابط حرفه ای همچنین راهی عالی برای پالس کردن آنچه در صنعت فناوری اطلاعات اتفاق می افتد است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در مورد رویدادهای فناوری اطلاعات در منطقه خود تحقیقاتی انجام دهید. رهبران و سازمان های صنعت را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و شاید حتی به طور مستقیم به برخی از آنها دسترسی پیدا کنید. بسیاری از متخصصان خوشحال هستند که خرد و مشاوره شغلی خود را با نسل بعدی متخصصان فناوری به اشتراک می گذارند. لندرس می گوید آرزو می کند دانش آموزان بیشتری به نتیجه برسند.

6. تحصیل کنید
احتمالاً تاکنون می دانید که یک درجه فناوری برای شروع کار در دنیای فناوری ضروری نیست ، اما می تواند یک تمایز بزرگ در یک رزومه باشد. هنگامی که با تصمیمی بین دو نامزد برای یک مقام روبرو شدیم ، داشتن مدرک تحصیلی می تواند به خوبی عامل تعیین کننده باشد.

اکثر برنامه های مدرک فناوری تأکید زیادی روی آموزش دستی دارند ، که به شما امکان می دهد تجربه عملی را در محدوده ایمن یک کلاس بدست آورید. بسیاری از دوره ها همچنین توسط متخصصانی که در حال حاضر در این زمینه کار می کنند تسهیل می شوند. قادر به توسعه مهارت های خود را با نظارت متخصص تنها یکی از مزایای بسیاری برای کسب مدرک خود است.

از همه مهمتر ، فرصت های شغلی فناوری و حقوق با سطح تحصیلات افزایش می یابد ، بنابراین می توانید با داشتن گواهی نامه مناسب از گزینه های بیشتری برخوردار شوید و از درآمد بالقوه بهتری برخوردار شوید.

مرعوب نشو
لندرس می گوید: "تنها چیزی که همیشه مرا متحیر می کند [هنگام صحبت با دانشجویان] ترس غیرمنطقی آنها است." آنها نگران شکست ، از دست دادن چند صد دلار یا شبیه یک احمق هستند. "

اگر نگرانی هایی از این دست شما را از ارائه کار خود به یک سازمان غیرانتفاعی باز می دارد ، سرد است که با یک متخصص برای مشاوره و یا حتی از خرید برخی رایانه های قدیمی و سرهم بندی کردن در تماس باشید ، لندرز می گوید شما باید آنرا تکان دهید و جهشی از ایمان بگیرید. بسیاری از این روشها برای به دست آوردن تجربه IT ، نیازی به تعهد زیاد به وقت و مالی ندارند.

از كوچك شروع كنید ، و ایده های بهتری راجع به آنچه شما برای انجام كار فنی رویایی خود نیاز دارید ، خواهید داشت. این می تواند چیزی باشد که شما حتی در نظر نگرفته اید. آیا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید که یک حرفه فن آوری اطلاعات پس از استقرار خود در فروشگاه چه چیزی را برای شما ایجاد می کند؟ مقاله ما ، "عناوین برتر شغل IT را برای هر مرحله از شغل خود ببینید" بررسی کنید.

مقالات مرتبط:

وضعیت شگفت آور حقوق IT: کارشناس IT درباره پدیده توضیح می دهد
مدیران استخدام فناوری اطلاعات 6 مهارت های فنی کمیاب را نشان می دهند که کارفرمایان در جستجوی آن هستند
با مدرک مدیریت فناوری اطلاعات می توانید چه کاری انجام دهید؟

https://www.rasmussen.edu/degrees/technology/blog/how-to-break-the-experience-barrier-in-it-jobs/

جای تعجب نیست که شما در مورد یک حرفه در فن آوری اطلاعات (IT) کنجکاو هستید. رایانه ها و شبکه هایی که آنها را به هم وصل می کنند ، تقریباً در هر مشاغل یا سازمان ها نقش اساسی دارند. این امر نشانگر رشد سریع شغلی است که در حال حاضر در صنعت فناوری در حال انجام است.

طبق گفته دفتر آمار کار (BLS) ، موقعیت ها در زمینه رایانه و فناوری اطلاعات با سرعت سریعتر از 12 درصد تا سال 2024 افزایش می یابد. علاوه بر این ، BLS گزارش می دهد مبلغ متوسط سالانه این مشاغل در سال 2015 معادل 81.430 دلار بوده است ، که بیش از دو برابر میانگین کشوری 36200 دلار است. *

این کافی است تا کنجکاوی اکثر افراد را به تصویر بکشد. اما وقتی نوبت درخواست این شغل ها رسیده است ، غیر معمولی نیست که بتوانید در سن 22 سالگی شرکت کنید: من نمی توانم بدون تجربه شغل بگیرم ، اما نمی توانم بدون دریافت شغل تجربه کسب کنم.

این همیشه یک معضل ناامید کننده است ، اما شما تنها کسی نیستید که با آن سر و کار دارید. زمینه های شغلی مانند IT که به مهارت های فنی دقیق تکیه می کنند ، اغلب می خواهند اثبات این را داشته باشند که داوطلبان قبل از استخدام بتوانند واقعاً تحویل بگیرند.

بنابراین تازه کار چه کاری می تواند برای به دست آوردن تجربه IT داشته باشد؟ ما با برخی از متخصصان فناوری اطلاعات در ارتباط با ما در تماس بودیم تا مشاوره آنها را در مورد چگونگی دستیابی به تجربه ارزشمند فناوری اطلاعات در زمینه دستیابی به کار به دست آورید. در اینجا پیشنهادات آنها آمده است:

6 روش هوشمند برای به دست آوردن تجربه IT
1. این کار را خودتان انجام دهید
IT زمینه ای برای انتزاع نیست. اگرچه دانش مطمئناً اهمیت دارد ، نکته اصلی برای استخدام مدیران همان کاری است که می توانید انجام دهید. این می تواند به همین دلیل باشد که بسیاری از مشاغل IT در سطح ورود هنوز انتظار دارند که نامزدهای آنها تجربه داشته باشند. بنابراین آنچه شما نیاز دارید راهی برای نشان دادن کارفرمایان است که می توانید پیاده روی کنید.

بن لندرز ، مدیر عامل شرکت آبی كرونا گفت: "شروع كنید تا به هم بزنید." "چیزی بسازید. برخی از سرورها را بخرید یا برخی از آنها از یک شرکت اهدا کرده و با آنها کاری انجام دهید. بهترین راه برای یادگیری اغلب متوقف کردن تعمق و اقدام است. "

نحوه نصب فونت ها

سیستم های رایانه ای و تجهیزات شبکه به حدی به روز می شوند که مشاغل ، مدارس و حتی مصرف کنندگان اغلب تجهیزات منسوخ را به آنها می دهند. به دست آوردن تجهیزات مورد استفاده می تواند ماده خوبی برای تمرین و آزمایش باشد.

استفان تولوس ، مدیر خدمات در My IT ، توصیه می کند: "یک آزمایشگاه در خانه خود بسازید." "وقتی با متقاضیان بی تجربه ای که" کتاب هوشمند "دارند مصاحبه می کنیم ، یک آزمایشگاه خانگی اشتیاق ، گرسنگی و دانش را نشان می دهد." تولوس اضافه می کند که آنها حتی در هنگام مصاحبه با متخصصان باتجربه تر ، درباره آزمایشگاه های خانگی سؤال می کنند. "این ابتکار عمل را برای ادامه تحصیل نشان می دهد."

کثیف شدن دستان خود در پروژه ها در خانه این امکان را به شما می دهد تا مهارت های خود را بدون ترس از آسیب رسیدن به سرمایه گذاری گران قیمت شرکت ، سنگین کنید. پس از احساس راحتی در تجهیزات شخصی خود ، خدمات خود را به دوستان یا خانواده خود گسترش دهید.

به نظر می رسد این یک کار بزرگ به نظر نرسد ، اما کمک به یک دوست برای بازیابی از ویروس رایانه یا راه اندازی یک روتر بی سیم برای مشاغل کوچک یک خانواده ، نمونه هایی از روش های ملموس است که می توانید مهارت خود را نشان داده و سنگین کنید. وقتی تازه برقرار شدید ، هر تجربه ملموس شمارش می شود - فقط باید آن را فعالانه جستجو کنید.

2. کسب گواهینامه
به گفته آنتونی جیمز ، مدیر عامل و بنیانگذار آکادمی لینوکس ، کسب گواهینامه های صنعت راهی عالی برای به دست آوردن و نشان دادن تجربه فناوری اطلاعات قبل از استخدام در جایی است. وی می افزاید: دانش آموزان مجموعه مهارتهایی را در یک زمینه خاص فنی کسب می کنند و طی چند روز اعتبار دریافت می کنند.

این گواهینامه ها نباید به موقع و یا تلاش گسترده باشند. برخی مهارت های دقیق را می توان در قالب گواهینامه های خرد کسب کرد ، که اساساً نشان هایی هستند که نشان می دهد شما مهارت خاصی دارید. جیمز به بررسی اخیر آکادمی لینوکس در مورد 6000 متخصص فناوری اطلاعات اشاره کرد که در آن 94 درصد کارفرمایان گفتند که معتقدند گواهینامه های خرد مزایایی را به داوطلبان سطح ورودی می دهند.

و فقط برای تازه کارها هم نیست. گواهینامه های فناوری اطلاعات اغلب حتی در بین متخصصان فصلی در این زمینه لازم است تا همچنان با پیشرفت های فناوری همچنان در جریان باشند. بنابراین ممکن است همین حالا هم تعداد کمی به رزومه خود اضافه کنید. گذراندن این امتحانات صنعت همچنین به نمایش منطقه تخصصی مطالعات فنی کمک می کند.

3. خدمات خود را داوطلبانه انجام دهید
داوطلبانه به ایده "فقط دستان خود را کثیف کنید" ، به شما امکان می دهد تجربه یک فناوری اطلاعات را همراه با یک نگرش مشارکتی و تیم محور بسازید. به گفته جانانا بیوکیان ، VP از عملیات در JBA Talent ، یکی از راه های عالی برای انجام این کار ، داوطلب کردن کمک به مشاغل کوچک برای ایجاد یک برنامه جدید ، وب سایت یا برنامه موبایل است. او می گوید: "مشاغل كوچك معمولاً برای دریافت كمك رایگان آزاد هستند."

برنارد مورگان ، مدیر کل استخدام رایانه ، پیشنهاد می کند که خیریه ها مکان عالی دیگری برای ارائه خدمات شما هستند. مورگان می گوید: "این یک راه عالی برای نشان دادن یک کارفرمای بالقوه است که شما تجربه دستی را کسب کرده اید و مایل هستید مایل اضافی را طی کنید." به عنوان غرامت در کار خود ، بیانیه پیشنهادی را که می توانید در جستجوی شغل خود برجسته کنید ، از مشاغل یا موسسات خیریه بخواهید.

اگر موفق شدید این ساعات داوطلبانه را در حین کار در مدرسه یا محل کار انجام دهید

4- کارورز شوید
لندرز می گوید: "برای دانشجویان فناوری اطلاعات كه رویكرد سازمان یافته تری را ترجیح می دهند ، بهترین راه برای بدست آوردن تجربه صنعت قبل از فارغ التحصیلی كارآموزی است." و آیا در مورد اینکه آیا کارآموزی با پول نقد یا اعتبار مدرسه تأمین می شود ، استرس نداشته باشید.

لندرز می گوید: "تابستان ، بدون پرداخت حقوق ، در طول سال تحصیلی ، برای اعتبار یا اعتبار ، مهم نیست." "و برای دانشجویانی که فکر می کنند بازار کارآموزی رقابتی است ، فقط صبر کنید تا در یک موقعیت تمام وقت رقابت کنید."

بررسی تابلوهای شغلی محلی و جستجوی منابع شغلی مدرسه شما مکانهای خوبی برای شروع است. اما نترسید که بدون داشتن پست های شغلی کارآموزی ، به شرکتهای محلی مراجعه کنید. بعضی اوقات یک شرکت می تواند از کارآمدی بهره مند شود ، اما هنوز نیاز به یک شخص را در نظر نگرفته است. شما هرگز نمی دانید مگر اینکه سؤال کنید ، بنابراین پیشگویی همیشه ایده خوبی است.

5. شبکه ، شبکه ، شبکه!
هرگز قدرت ملاقات حضوری را دست کم نگیرید - خصوصاً در صنعت فناوری. IT یک زمینه همکاری شگفت آور است ، بنابراین نامزدهایی که می توانند توانایی ارتباط خود با سایر متخصصان را نشان دهند (به عنوان مثال ، رها کردن نظری مانند "مربی من پیشنهاد کردند ..." در مصاحبه شغلی) از کاندیدایی که به تنهایی می روند ، ایستادگی می کنند.

Buickians توصیه می کند: "برای مناطقی که می خواهید وارد آن شوید ، به رویدادهای شبکه تخصصی بروید." برای BSA ، مدیریت پروژه ، مهندسی نرم افزار ، QA یا مکان دیگری ، مفید است که در مورد پروژه هایی که این متخصصان روی آن کار می کنند ، بیاموزید و در مورد راههایی که ممکن است بتوانید به آنها کمک کنید فکر کنید. در صورت باز بودن به آنها بپرسید که سایه بزنید. وی می افزاید: "شما همچنین ممکن است یک مربی پیدا کنید تا در پیشرفت شغلی به شما کمک کند."

ایجاد روابط حرفه ای همچنین راهی عالی برای پالس کردن آنچه در صنعت فناوری اطلاعات اتفاق می افتد است. اگر مطمئن نیستید از کجا شروع کنید ، در مورد رویدادهای فناوری اطلاعات در منطقه خود تحقیقاتی انجام دهید. رهبران و سازمان های صنعت را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید و شاید حتی به طور مستقیم به برخی از آنها دسترسی پیدا کنید. بسیاری از متخصصان خوشحال هستند که خرد و مشاوره شغلی خود را با نسل بعدی متخصصان فناوری به اشتراک می گذارند. لندرس می گوید آرزو می کند دانش آموزان بیشتری به نتیجه برسند.

6. تحصیل کنید
احتمالاً تاکنون می دانید که یک درجه فناوری برای شروع کار در دنیای فناوری ضروری نیست ، اما می تواند یک تمایز بزرگ در یک رزومه باشد. هنگامی که با تصمیمی بین دو نامزد برای یک مقام روبرو شدیم ، داشتن مدرک تحصیلی می تواند به خوبی عامل تعیین کننده باشد.

اکثر برنامه های مدرک فناوری تأکید زیادی روی آموزش دستی دارند ، که به شما امکان می دهد تجربه عملی را در محدوده ایمن یک کلاس بدست آورید. بسیاری از دوره ها همچنین توسط متخصصانی که در حال حاضر در این زمینه کار می کنند تسهیل می شوند. قادر به توسعه مهارت های خود را با نظارت متخصص تنها یکی از مزایای بسیاری برای کسب مدرک خود است.

از همه مهمتر ، فرصت های شغلی فناوری و حقوق با سطح تحصیلات افزایش می یابد ، بنابراین می توانید با داشتن گواهی نامه مناسب از گزینه های بیشتری برخوردار شوید و از درآمد بالقوه بهتری برخوردار شوید.

مرعوب نشو
لندرس می گوید: "تنها چیزی که همیشه مرا متحیر می کند [هنگام صحبت با دانشجویان] ترس غیرمنطقی آنها است." آنها نگران شکست ، از دست دادن چند صد دلار یا شبیه یک احمق هستند. "

اگر نگرانی هایی از این دست شما را از ارائه کار خود به یک سازمان غیرانتفاعی باز می دارد ، سرد است که با یک متخصص برای مشاوره و یا حتی از خرید برخی رایانه های قدیمی و سرهم بندی کردن در تماس باشید ، لندرز می گوید شما باید آنرا تکان دهید و جهشی از ایمان بگیرید. بسیاری از این روشها برای به دست آوردن تجربه IT ، نیازی به تعهد زیاد به وقت و مالی ندارند.

از كوچك شروع كنید ، و ایده های بهتری راجع به آنچه شما برای انجام كار فنی رویایی خود نیاز دارید ، خواهید داشت. این می تواند چیزی باشد که شما حتی در نظر نگرفته اید. آیا می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید که یک حرفه فن آوری اطلاعات پس از استقرار خود در فروشگاه چه چیزی را برای شما ایجاد می کند؟ مقاله ما ، "عناوین برتر شغل IT را برای هر مرحله از شغل خود ببینید" بررسی کنید.

مقالات مرتبط:

وضعیت شگفت آور حقوق IT: کارشناس IT درباره پدیده توضیح می دهد
مدیران استخدام فناوری اطلاعات 6 مهارت های فنی کمیاب را نشان می دهند که کارفرمایان در جستجوی آن هستند
با مدرک مدیریت فناوری اطلاعات می توانید چه کاری انجام دهید؟

https://www.rasmussen.edu/degrees/technology/blog/how-to-break-the-experience-barrier-in-it-jobs/

تعداد بازدید از این مطلب: 565
|
امتیاز مطلب : NAN
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0




می توانید دیدگاه خود را بنویسید



تعداد صفحات : -1